Nabór na szkolenie został zakończony.
Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego zaprasza Państwa na bezpłatne szkolenie on-line pt. "Praktyczne aspekty wdrażanie kontroli zarządczej "-, które odbędzie się 17 lutego 2022 r. w godz. 12.00-13.30 na platformie CISCO WEBEX. Prowadzenie: Mariusz Sujka.
Podczas szkolenia omówione zostaną następujące zagadnienia:
Sylwetka prowadzącego:
Mariusz Sujka - certyfikowany audytor wewnętrzny (CGAP, CRMA) z aplikacją kontrolerską Najwyższej Izby Kontroli. Przez wiele lat kierował z ramienia Prezesa NIK projektem przewodnictwa w Podkomisji INTOSAI ds. Kontroli Wewnętrznej oraz współpracował z Radą ds. Standardów Instytutu Audytorów Wewnętrznych. Posiada ponad dwudziestoletnie, praktyczne doświadczenie i umiejętności w obszarze audytu oraz kontroli, a także ocenie i wdrażaniu rozwiązań z zakresu zarządzania ryzykiem i systemów antykorupcyjnych.
Z wykształcenia prawnik. Ukończył m.in. studia doktoranckie na Wydziale Prawa Uniwersytetu Warsztawskiego oraz Psychologię Przywództwa w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Doświadczony trener szkoleniowy oraz coach z akredytacją Izby Coachingu. Posiada międzynarodowy certyfikat Jonah TOC z zakresu zarządzania ograniczeniami. Regularnie współpracuje z Instytutem Audytorów Wewnętrznych.
Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Prosimy zwrócić szczególną uwagę podczas rejestracji na wpisanie poprawnego adresu e-mail, na który zostanie przesłane zaproszenie z linkiem udostępniającym szkolenie. Jednocześnie informujemy, że każda osoba powinna użyć odrębnego adresu e-mail. Uwzględniane będą wyłącznie unikatowe adresy e-mail.
Po wysłaniu do nas formularza powinniście Państwo otrzymać wiadomość email potwierdzającą prawidłowość zgłoszenia.
1 godzinę przed szkoleniem otrzymacie Państwo drugą wiadomość email z linkiem zapraszającym na przedmiotowe szkolenie.
20 minut przed szkoleniem pokój wirtualny, w którym odbywać się będzie szkolenie zostanie otwarty i będzie dostępny dla uczestników szkolenia.
NIST zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia bądź zmiany terminu, jeśli wynikną nieprzewidziane trudności organizacyjne, uniemożliwiające przeprowadzenie szkolenia, o czym poinformujemy Państwa drogą email-ową przed planowanym rozpoczęciem szkolenia, informacja taka znajdzie się również na stronie internetowej www.nist.gov.pl
Dodatkowych informacji udzielają:
Pan Paweł Marynowicz: mail: pawel.marynowicz@nist.gov.pl tel. 690 143 116
Pani Andżelika Bodo, mail: andzelika.bodo@nist.gov.pl, tel. 503 617 674
Pan Michał Wojdala mail: michal.wojdala@nist.gov.pl, tel. 510 872 814
Pan Mariusz Kocik mariusz.kocik@nist.gov.pl, tel. 510 872 795
Pani Katarzyna Wieczorek katarzyna.wieczorek@nist.gov.pl tel. 500 165 778