NIST - powrót do strony głównej
Strona główna » Szkolenia on-line » Bezpłatne szkolenie on-line - „Publiczny rejestr umów” - 30 marca 2022 r.

Bezpłatne szkolenie on-line - „Publiczny rejestr umów” - 30 marca 2022 r.

A+ A-

Logotyp Narodowego Instytutu Samorządu Terytorialnego przedstawiający skrót pierwszych liter nazwy jednostki wpisanych w obrys mapy Polski w kolorze czerwonym na białym tle
Logotyp Narodowego Instytutu Samorządu Terytorialnego przedstawiający skrót pierwszych liter nazwy jednostki wpisanych w obrys mapy Polski w kolorze czerwonym na białym tle

Nabór na szkolenie został zakończony.

 

 

Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego zaprasza Państwa na bezpłatne szkolenie on-line pt. „Publiczny rejestr umów”, które odbędzie się 30 marca 2022 r. w godz. 12.00 - 14.00 na platformie CISCO WEBEX. Prowadzenie: dr Norbert Szczęch.

Podczas szkolenia omówione zostaną następujące zagadnienia:

  1. Wprowadzenie publicznego rejestru umów - zagadnienia wstępne;
  2. Zasada jawności i przejrzystości finansów publicznych;
  3. Art 34 Ustawy o finansach publicznych;
  4. Udostępnianie rejestrów umów w dotychczasowym stanie prawnym - Ustawa o dostępie do informacji publicznej;
  5.  Ustawa z dnia 14 października 2021 r. o  zmianie ustawy Kodeks karny oraz niektórych innych ustaw;
  6. Jednostki, które podlegają nowym przepisom;
  7. Jakie umowy należy ujawniać;
  8. Ograniczenia w udostępnianiu umów na podstawie Ustawy o dostępie do informacji publicznej;
  9. Wyłączenia na podstawie art. 12 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;
  10. Terminy, zakres czasowy, wzór rejestru umów, odpowiedzialność karna;
  11. Potencjalne skutki orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego w sprawie Ustawy o dostępie do informacji publicznej;
  12. Podsumowanie.

Sylwetka prowadzącego: 

Specjalizuje się w tematyce prawa administracyjnego, procedury administracyjnej, prawa konstytucyjnego i bezpieczeństwa. Jest autorem ponad 40 publikacji

Doktor nauk prawnych, specjalizuje się w prawie i postępowaniu administracyjnym, prawie konstytucyjnym i bezpieczeństwie. Autor ponad 40 publikacji naukowych, w tym z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz dostępu do informacji. Od 2008 r. wykładowca akademicki, od 2015 r. zatrudniony w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Tarnowie. W latach 2011-2020 właściciel firmy szkoleniowej. Dorobek  dydaktyczny i szkoleniowy obejmuje m. in. zagadnienia z zakresu Ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Prosimy zwrócić szczególną uwagę podczas rejestracji na wpisanie poprawnego adresu  e-mail, na który zostanie przesłane zaproszenie z linkiem udostępniającym szkolenie. Jednocześnie informujemy, że każda osoba powinna użyć odrębnego adresu e-mail. Uwzględniane będą wyłącznie unikatowe adresy e-mail. 

Po wysłaniu do nas formularza powinniście Państwo otrzymać wiadomość email potwierdzającą prawidłowość zgłoszenia.

1 godzinę przed szkoleniem otrzymacie Państwo drugą wiadomość email z linkiem zapraszającym na przedmiotowe szkolenie.

20 minut przed szkoleniem pokój wirtualny, w którym odbywać się będzie szkolenie zostanie otwarty i będzie dostępny dla uczestników szkolenia.

NIST zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia bądź zmiany terminu, jeśli wynikną nieprzewidziane trudności organizacyjne, uniemożliwiające przeprowadzenie szkolenia, o czym poinformujemy Państwa drogą email-ową przed planowanym rozpoczęciem szkolenia, informacja taka znajdzie się również na stronie internetowej www.nist.gov.pl

Dodatkowych informacji udzielają:

Pan Paweł Marynowicz: mail: pawel.marynowicz@nist.gov.pl tel. 690 143 116

Pan Michał Wojdala mail: michal.wojdala@nist.gov.pl, tel. 510 872 814

Pan Mariusz Kocik mariusz.kocik@nist.gov.pl, tel. 510 872 795


PDF
kontakt
Facebook
Twitter
Youtube
BIP
 
rss

Copyright © 2024 Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego