Szanowni Państwo,
jesteśmy zmuszeni odwołać niniejsze szkolenie z przyczyn od nas niezależnych. Szkolenie zostanie przeprowadzone w późniejszym czasie tj. 30 marca 2022r. godzina 12.00 Zaproszenia na nowy termin zostaną do Państwa wysłane bez konieczności ponownej rejestracji z Państwa strony.
Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego zaprasza Państwa na bezpłatne szkolenie on-line pt. „Publiczny rejestr umów”, które odbędzie się 16 marca 2022 r. w godz. 10.00 - 12.00 na platformie CISCO WEBEX. Prowadzenie: dr Norbert Szczęch.
Podczas szkolenia omówione zostaną następujące zagadnienia:
Sylwetka prowadzącego:
Specjalizuje się w tematyce prawa administracyjnego, procedury administracyjnej, prawa konstytucyjnego i bezpieczeństwa. Jest autorem ponad 40 publikacji
Doktor nauk prawnych, specjalizuje się w prawie i postępowaniu administracyjnym, prawie konstytucyjnym i bezpieczeństwie. Autor ponad 40 publikacji naukowych, w tym z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz dostępu do informacji. Od 2008 r. wykładowca akademicki, od 2015 r. zatrudniony w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Tarnowie. W latach 2011-2020 właściciel firmy szkoleniowej. Dorobek dydaktyczny i szkoleniowy obejmuje m. in. zagadnienia z zakresu Ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Prosimy zwrócić szczególną uwagę podczas rejestracji na wpisanie poprawnego adresu e-mail, na który zostanie przesłane zaproszenie z linkiem udostępniającym szkolenie. Jednocześnie informujemy, że każda osoba powinna użyć odrębnego adresu e-mail. Uwzględniane będą wyłącznie unikatowe adresy e-mail.
Po wysłaniu do nas formularza powinniście Państwo otrzymać wiadomość email potwierdzającą prawidłowość zgłoszenia.
1 godzinę przed szkoleniem otrzymacie Państwo drugą wiadomość email z linkiem zapraszającym na przedmiotowe szkolenie.
20 minut przed szkoleniem pokój wirtualny, w którym odbywać się będzie szkolenie zostanie otwarty i będzie dostępny dla uczestników szkolenia.
NIST zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia bądź zmiany terminu, jeśli wynikną nieprzewidziane trudności organizacyjne, uniemożliwiające przeprowadzenie szkolenia, o czym poinformujemy Państwa drogą email-ową przed planowanym rozpoczęciem szkolenia, informacja taka znajdzie się również na stronie internetowej www.nist.gov.pl
Dodatkowych informacji udzielają:
Pan Paweł Marynowicz: mail: pawel.marynowicz@nist.gov.pl tel. 690 143 116
Pan Michał Wojdala mail: michal.wojdala@nist.gov.pl, tel. 510 872 814
Pan Mariusz Kocik mariusz.kocik@nist.gov.pl, tel. 510 872 795