NIST - powrót do strony głównej
Strona główna » Wydarzenia naukowe » Listy Ministra Edukacji i Nauki do dyrektorów szkół i nauczycieli oraz samorządowców w sprawie rządowego wsparcia 500 zł na naukę zdalną

Listy Ministra Edukacji i Nauki do dyrektorów szkół i nauczycieli oraz samorządowców w sprawie rządowego wsparcia 500 zł na naukę zdalną

A+ A-

W liście skierowanym do samorządowców z całego kraju Minister Przemysław Czarnek przedstawił najważniejsze informacje dotyczące rządowego wsparcia. Zaapelował również o współpracę i sprawną dystrybucję środków.

– Wszystkim nam zależy, aby dodatkowe pieniądze jak najszybciej trafiły do nauczycieli, dlatego proszę o współpracę i sprawną dystrybucję środków – zaznaczył minister. – Jestem przekonany, że wsparcie to pomoże w sposób jeszcze bardziej efektywny realizować kształcenie na odległość – dodał szef resortów edukacji i nauki.

 

– Zachęcam do skorzystania z dodatkowego wsparcia finansowego, jakie rząd przygotował dla kadry pedagogicznej w związku z ograniczeniem zajęć stacjonarnych w szkołach i placówkach – napisał Minister Edukacji i Nauki w liście do dyrektorów szkół i nauczycieli.

Minister Przemysław Czarnek podkreślił, że procedura przyznawania środków została maksymalnie uproszczona, aby nauczyciele jak najszybciej mogli uzyskać odpowiednie wsparcie. Zaznaczył, że refundacja obejmie sprzęt zakupiony między 1 września a 7 grudnia 2020 r., a odpowiedni wniosek będzie kierowany do dyrektora szkoły.

Minister Edukacji i Nauki podziękował jednocześnie nauczycielom za zaangażowanie wkładane w kształcenie na odległość.

– Przyjmijcie Państwo wyrazy uznania za wsparcie okazywane uczniom i ich rodzicom, za motywowanie młodych ludzi do systematycznej nauki – napisał Minister.

 

Więcej informacji na stronie:

https://www.gov.pl/web/edukacja/listy-ministra-edukacji-i-nauki-do-dyrektorow-szkol-i-nauczycieli-oraz-samorzadowcow-w-sprawie-rzadowego-wsparcia-500-zl-na-nauke-zdalna


PDF
kontakt
Facebook
Twitter
Youtube
BIP
 
rss

Copyright © 2024 Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego