NIST - powrót do strony głównej
Strona główna » Wydarzenia naukowe » Nabór do Rady do Spraw Cyfryzacji

Nabór do Rady do Spraw Cyfryzacji

A+ A-

Kandydatów na członków Rady mogą rekomendować:

  1. ministrowie;
  2. Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych;
  3. Prezes Polskiego Komitetu Normalizacyjnego;
  4. współprzewodniczący ze strony samorządowej Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego;
  5. podmioty, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1, 2 i 4–8 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. poz. 1668), które prowadzą badania naukowe lub prace rozwojowe w zakresie informatyki lub łączności;
  6. izby gospodarcze reprezentujące przedsiębiorców wykonujących działalność gospodarczą w zakresie gospodarki elektronicznej, komunikacji, mediów, wytwarzania sprzętu informatycznego, oprogramowania lub świadczenia usług informatycznych;
  7. stowarzyszenia wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego, których celem statutowym jest reprezentowanie środowiska informatycznego lub wspieranie zastosowań informatyki, gospodarki elektronicznej, komunikacji lub mediów.


Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:

  1. rekomendację zawierającą imię i nazwisko kandydata;
  2. zgodę na kandydowanie;
  3. oświadczenie kandydata o posiadaniu wyższego wykształcenia;
  4. dane do kontaktu z kandydatem (adres pocztowy, adres e-mail, numer telefonu).


Zgłoszenia kandydatów należy kierować w nieprzekraczalnym terminie do 19 lutego 2021 r. (liczy się data wpływu do urzędu) na adres:

 

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Departament Architektury Informacyjnej Państwa
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
z dopiskiem „Rada do Spraw Cyfryzacji”

za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP

lub złożenie zgłoszenia w Kancelarii Ogólnej

ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
z dopiskiem „Rada do Spraw Cyfryzacji”

Minister właściwy do spraw informatyzacji powołuje skład Rady spośród kandydatów rekomendowanych przez uprawnione podmioty. Skład Rady zostanie ogłoszony na stronach internetowych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

W razie pytań/wątpliwości do Państwa dyspozycji pozostaje sekretariat Rady do Spraw Cyfryzacji:

Więcej informacji na stronie:

https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/nabor-do-rady-do-spraw-cyfryzacji

 


PDF
kontakt
Facebook
Twitter
Youtube
BIP
 
rss

Copyright © 2024 Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego