NIST - powrót do strony głównej
Strona główna » Wydarzenia naukowe » Raport Ministra Edukacji Narodowej na temat funkcjonowania szkół i placówek oświatowych w okresie COVID-19

Raport Ministra Edukacji Narodowej na temat funkcjonowania szkół i placówek oświatowych w okresie COVID-19

A+ A-

Raport Ministra Edukacji Narodowej

– Zależało nam na tym, aby w tym szczególnym czasie edukacja dzieci i młodzieży nie została przerwana, a proces dydaktyczny mógł być kontynuowany. Dzięki szybkim decyzjom dyrektorzy szkół i placówek oświatowych mogli zorganizować proces kształcenia z wykorzystaniem metod oraz technik kształcenia na odległość, a nauczyciele realizować programy nauczania i prowadzić zajęcia z uczniami, oceniać ich pracę wraz z przeprowadzeniem rocznej klasyfikacji – podkreślił Minister Dariusz Piontkowski we wstępie do publikacji. Dodał, że udało się stworzyć elastyczny system kształcenia dostosowany do potrzeb prawie 5 mln uczniów z ok. 24,5 tys. szkół.

Jednocześnie Minister Edukacji Narodowej podziękował dyrektorom szkół, nauczycielom, rodzicom i wszystkim osobom zaangażowanym w proces kształcenia odległość. Podkreślił, że całe środowisko oświatowe ma za sobą szczególny okres, który wymagał zupełnie nowego podejścia do pracy, realizowanej w innych niż zwykle okolicznościach.

 

Więcej informacji w tym pełna treść raportu na stronie:

https://www.gov.pl/web/edukacja/raport-ministra-edukacji-narodowej-na-temat-funkcjonowania-szkol-i-placowek-oswiatowych-w-okresie-covid-19


PDF
kontakt
Facebook
Twitter
Youtube
BIP
 
rss

Copyright © 2024 Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego